12:07 Про впровадження інклюзивної освіти в загальноосвітні заклади району. | |
Пріоритетом в галузі освіти дітей з особливими освітніми потребами стало нині створення інклюзивного шкільного середовища, в якому всі діти навчаються разом в системі масової освіти за відповідними навчальними програмами, пристосованими до їхніх потреб. Перехід до інклюзії передбачає зміни в усіх аспектах освітньої практики. Тобто потрібно створити таке освітнє середовище, в якому увага зосереджена на оптимальних методах для всіх без винятку учнів, де весь педагогічний колектив виконує одне спільне завдання – надає якісну освіту всім учням, незалежно від того, чи вважається дитина з особливостями в розвитку чи ні. pВідділ освіти, молоді та спорту Веселівської РДА не стоїть осторонь питань навчання дітей з з особливими освітніми потребами. У 2016-2017 навчальному році 2 школи району прийняли 2 дітей з особливими освітніми потребами, які будуть навчатися спільно із своїми однолітками. Це КЗ «Менчикурівська ЗОШ І-ІІІ ст.» та КЗ «Чкалівська ЗОШ І-ІІІ ст.». Діти з особливими освітніми потребами мають рівний доступ до якісної освіти шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних закладах на основі застосування особистісно-орієнтованих методів навчання, з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності таких дітей. Передумовою у забезпеченні успішності навчання дитини з особливими освітніми потребами у загальноосвітньому навчальному закладі є індивідуалізація навчально-виховного процесу. Індивідуальне планування навчально-виховного процесу має на меті:
Для роботи з такими дітьми в інклюзивних класах введено посаду асистента вчителя, який забезпечує соціально-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами: разом із вчителем класу виконує навчальні, виховні, соціально-адаптаційні заходи, запроваджуючи ефективні форми їх проведення, допомагає дитині у виконанні навчальних завдань, залучає учня до різних видів навчальної діяльності; у складі групи фахівців приймає участь у розробленні та виконанні індивідуальної програми розвитку дитини; адаптує навчальні матеріали з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності дитини з особливими освітніми потребами. Розвиток інклюзивного освітнього середовища в Веселівському районі буде і надалі продовжуватися і вдосконалюватися. Ми маємо надію, що сформувавши атмосферу довіри й конструктивної співпраці, закладаємо міцне підґрунтя для подальшого успішного росту інклюзивної культури. | |
|
Всего комментариев: 0 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Поиск |
---|
Календарь |
---|
Друзья сайта |
---|
|
Статистика |
---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |