Главная » 2016 » Вересень » 7 » Про впровадження інклюзивної освіти в загальноосвітні заклади району.
12:07
Про впровадження інклюзивної освіти в загальноосвітні заклади району.

Пріоритетом в галузі освіти дітей з особливими освітніми потребами стало нині створення інклюзивного шкільного середовища, в якому всі діти навчаються разом в системі масової освіти за відповідними навчальними програмами, пристосованими до їхніх потреб. Перехід до інклюзії передбачає зміни в усіх аспектах освітньої практики. Тобто потрібно створити таке освітнє середовище, в якому увага зосереджена на оптимальних методах для всіх без винятку учнів, де весь педагогічний колектив виконує одне спільне завдання – надає якісну освіту всім учням, незалежно від того, чи вважається дитина з особливостями в розвитку чи ні.

pВідділ освіти, молоді та спорту Веселівської РДА не стоїть осторонь питань навчання дітей з з особливими освітніми потребами.

У 2016-2017 навчальному році 2 школи району прийняли 2 дітей з особливими освітніми потребами, які будуть навчатися спільно із своїми однолітками. Це КЗ «Менчикурівська ЗОШ І-ІІІ ст.» та КЗ «Чкалівська ЗОШ І-ІІІ ст.».

Діти з особливими освітніми потребами мають рівний доступ до якісної освіти шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних закладах на основі застосування особистісно-орієнтованих методів навчання, з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності таких дітей.

Передумовою у забезпеченні успішності навчання дитини з особливими освітніми потребами у загальноосвітньому навчальному закладі є індивідуалізація навчально-виховного процесу. Індивідуальне планування навчально-виховного процесу має на меті:

  • розроблення комплексної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами, що допоможе педагогічному колективу закладу пристосувати середовище до потреб дитини;
  • надання додаткових послуг та форм підтримки у процесі навчання;
  • організацію спостереження за динамікою розвитку учня.

Для роботи з такими дітьми в інклюзивних класах введено посаду асистента вчителя, який забезпечує соціально-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами: разом із вчителем класу виконує навчальні, виховні, соціально-адаптаційні заходи, запроваджуючи ефективні форми їх проведення, допомагає дитині у виконанні навчальних завдань, залучає учня до різних видів навчальної діяльності; у складі групи фахівців приймає участь у розробленні та виконанні індивідуальної програми розвитку дитини; адаптує навчальні матеріали з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності дитини з особливими освітніми потребами.

Розвиток інклюзивного освітнього середовища в Веселівському районі буде і надалі продовжуватися і вдосконалюватися. Ми маємо надію, що сформувавши атмосферу довіри й конструктивної співпраці, закладаємо міцне підґрунтя для подальшого успішного росту інклюзивної культури.

Категория: Зверніть увагу | Просмотров: 56 | Добавил: AdminVroo | Рейтинг: 5.0/2
Всего комментариев: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вівторок, 24.10.2017, 02:57
Приветствую Вас Гість

Форма входа

Категории раздела

Конкурси [34]
Зверніть увагу [5]
Заходи [75]
Методична робота [23]
Спортивно-масові заходи [18]
Досягнення [7]
Туризм [2]
Привітання [7]

Поиск

Календарь

«  Вересень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

Архив записей

Друзья сайта

  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0